Bezoekersonderzoek: We leren graag van jullie

Gepubliceerd op: 8 oktober 2024 15:30

In oktober en november nemen wij, samen met andere Nederlandse openbare bibliotheken, deel aan een landelijk publieksonderzoek. Dit onderzoek geeft ons de kans om te horen wat je belangrijk vindt tijdens een bezoek aan de Bibliotheek. Wat gaat er goed? Wat kan beter? Jouw mening is voor ons van groot belang!

Het onderzoek is opgezet met een wetenschappelijk onderbouwde methode en helpt ons te begrijpen hoe we onze diensten kunnen verbeteren. Het invullen van de vragenlijst is eenvoudig en kost weinig tijd.

Waarom meedoen?

• Je mening helpt ons de bibliotheekervaring nog beter te maken.
  • Je draagt bij aan het verbeteren van de dienstverlening voor jezelf en andere
    bezoekers.
  • Het onderzoek is anoniem en laagdrempelig.

Hoe werkt het?

Binnenkort ontvang je (of heb je inmiddels al ontvangen) per mail een uitnodiging om deel te nemen aan de vragenlijst. We hopen dat je meedoet en ons helpt om de bibliotheek nog beter te laten aansluiten op jouw wensen! Alvast bedankt voor je deelname!

Neem hier deel aan ons onderzoek