Wijzigingen vanaf 1 april 2020

Gepubliceerd op: 26 februari 2020 12:33

Wij werken voortdurend aan de verbetering van onze dienstverlening. Lees hier wat er met ingang van 1 april 2020 gaat veranderen.

Leentermijn

Om wachttijden van gereserveerde materialen te verkorten, veranderen wij de leentermijn. Vanaf 1 april kun je al ons materiaal voor vier weken meenemen. Wil je iets toch acht weken houden, dan kun je eenmalig met vier weken verlengen.

Nieuwe app

Vanaf 1 april kun je gebruik maken van onze nieuwe Bibliotheekapp voor je smartphone of tablet. In de nieuwe app kun je eenvoudig verlengen, maar ook titels zoeken, reserveren en nog meer! De app heet ‘Bibliotheek Rivierenland’ en Je vindt hem in de Appstore of Google Play.

Tariefwijziging per 1 april

Met ingang van 1 april wordt de prijs van een jaarabonnement met € 0,60 verhoogd, per maand is dit € 0,05.

Klik hier voor alle tariefwijzigingen