Eén inlogaccount voor alle bibliotheekdiensten

Gepubliceerd op: 28 maart 2024 08:45

Vanaf vandaag kun je als lid van de Bibliotheek met jouw account inloggen voor álle bibliotheekdiensten. Je hebt dus nog maar één inlogaccount. Dit maakt inloggen niet alleen veiliger, maar ook gemakkelijker.

Of je nu een boek wilt reserveren of bij de online Bibliotheek een e-book, luisterboek of online tijdschrift wilt lenen. Ook voor online cursussen en andere bibliotheekwebsites gebruik je dit account. Gebruik je pasnummer als gebruikersnaam en je wachtwoord zoals altijd.

Wil je meer weten? Ga dan naar bibliotheek.nl/hulp-bij-inloggen.

Mocht het inloggen toch niet lukken, dan kun je eerst kiezen voor de optie 'Wachtwoord vergeten'. Kun je daarna nog steeds niet inloggen, neem dan contact op met onze klantenservice via 0344 - 63 99 40. We zijn telefonisch bereikbaar op maandag van 13.00 tot 17.00 uur en op dinsdag t/m vrijdag van 9.00 tot  17.00 uur. Of stuur je vraag/opmerking per mail naar ons toe.